Značka Relax se rozhodla se svými novými sirupy vyjít do ulic. Ve spolupráci s agenturou Focus Agency nabízí ochutnávky z obrovské jahody.
Společnost Maspex Czech s počátkem letošního roku uvedla na trh ovocné sirupy značky Relax. Pro Relax je to vůbec poprvé, co zamířila do segmentu ovocných sirupů. V rámci uvedení produktu na trh zahrnula společnost mezi své aktivity i netradiční ochutnávky, které jako neotřelou formu komunikace nabídla PR agentura Focus Agency.
Neobvyklé ochutnávky právě probíhají. Několikrát se již objevily v Praze – jednak na frekventovaných místech jako je stanice Anděl a I. P. Pavlova, jednak v odpočinkových a sportovních lokalitách – ve Stromovce a na cyklostezce vedoucí z Modřan do centra. Dvakrát zavítají sirupy i na Moravu.
Čím je ochutnávka sirupů natolik zajímavá? Jahodová šťáva vytéká přímo z obrovské jahody! Důvod je jednoduchý: jahodový sirup Relax obsahuje 20 % ovocné složky, což je poměrně velké číslo na českém trhu ovocných sirupů. Focus Agency nechala vyrobit jahodu v nadživotní velikosti, která s podstavcem i brandovanou vlajkou měří více než dva metry. Samotný nápoj hostesky vytáčí přímo z jahody, uvnitř které je umístěn barel s tekutinou.
„Cílem ochutnávky je odlišit se od klasického samplingu a také vzbudit trochu pozornosti. Přemýšleli jsme, jak zdůraznit, že má sirup vysoký podíl ovocné šťávy. Jako nejatraktivnější řešení jsme vyhodnotili právě šťávu vytékající přímo ovoce, které je v ní obsaženo,“ vysvětluje PR manažerka Marie Vladyková.
– red –