Představení nových trendů v oblasti softwaru je cílem nadcházejících konferencí SAS Roadshows pořádaných společností SAS Institute ČR. Tři celodenní setkání, která proběhnou od září do listopadu v pražském hotelu Holiday Inn, budou zaměřena na obory Customer Intelligence, Risk Management a Information Management.
„Největší předností těchto konferencí je především ucelený souhrn pohledů specialistů působících v různých oborech. Účastník této akce díky tomu může sledovat problematiku z různých perspektiv a získané informace tak efektivněji aplikuje ve svém pracovním prostředí,“ říká Lucie Staňková, Business Consultant pro Customer Intelligence SAS Institute ČR. „V první části konference jsou účastníkům představeny výsledky posledních výzkumů a aktuální trendy úzce související s danou problematikou. Předmětem druhé části je především sdílení konkrétních poznatků a zkušeností z praxe,“ dodává Staňková.
Tyto akce se budou konat v průběhu podzimních měsíců, od poloviny září až do konce listopadu. Každá konference se zaměřuje na specifické téma, které bude v průběhu jednoho dne podrobně rozebráno za účasti specialistů ze SAS Institute ČR i externích řečníků z dalších společností.
V průběhu úvodní konference budou účastníkům představena témata v Customer Intelligence, zaměřená na analýzu zákaznických dat a zvyšování hodnoty zákazníka. Následující setkání se zaměří na Risk Management a je cíleno zejména na ty potenciální účastníky, kteří chtějí získat ucelený pohled na míru rizik spojených s jednotlivými podnikovými procesy v bankovním a pojišťovacím sektoru. Řešení pro Information Management bude předmětem setkání, v rámci kterého budou představeny a diskutovány přednosti integrovaných informačních databází v organizaci.
– red –