Orion uvádí na trh novou limitovanou edici tyčinky Margot s ananasovými kousky. Zároveň se rozbíhá reklamní kampaň se sloganem všech Margotek „Dej si kousek svého ráje“.
Margot je dlouhodobě nejprodávanější značkou tyčinek u nás (zdroj: AC Nielsen). Od 1. května si ji můžete koupit i ve zcela nové, limitované edici s chutí ananasu. Margot s ananasovými kousky zachutná jak milovníkům klasické Margot, tak objevitelům nových exotických chutí.
Poznáte ji i podle nepřehlédnutelného obalu. Klasická modrá barva tyčinek Margot je doplněna zářivě žlutou. Obal tak evokuje slunečné letní dny u azurového moře. „Cílem limitované edice je osvěžit portfolio tyčinek Margot a nabídnout novou příchuť,“ uvedla Jana Šlapáková, Brand Manager Impulse Confectionary společnosti Nestlé.
Uvedení limitované edice podpoří televizní reklama s dvacetivteřinovými imageovými spoty, zakončené tag-onem Margot s ananasovými kousky. Poběží od konce května do konce června, a to v ČR i na Slovensku. In-store podpora bude zahrnovat druhotná umístění, POS materiály a letáky. Zároveň bude probíhat pro Margot s ananasovými kousky i PR kampaň. Na tradičním trhu v ČR poběží soutěž o 140 ratanových lehátek, které se může zúčastnit každý, kdo zakoupí tři tyčinky Margot, Banány či Koko a zapojí se do hry.
– red –