Od půlky května do konce července proběhne převážně v Praze promotion bezpeckových melounů Bouquet. Ty do ČR dováží společnost Anecoop, přední španělský importér čerstvého ovoce a zeleniny. Kampaň zajišťuje agentura PR inkubátor.
Kampaň je složena z ochutnávek, sponzoringu, public relations a spotřebitelských soutěží. Lidé budou moci bezpeckový meloun ochutnat například na akcích jako Mezi Ploty, Kašpárkohraní nebo Tátafest. Připraveny budou i dlouhodobé ochutnávky na pražském Petříně a v parku Ladronka. Všechny termíny akcí i s fotoreporty budou připraveny na microsite www.nejmelouny.cz.
Cílem kampaně je představit veřejnosti bezpeckové melouny Bouquet, které jsou díky speciálnímu způsobu pěstování a péči zárukou prvotřídní kvality a výborné chuti. Značka Bouquet je speciální označení pro vybrané produkty prémiové kvality. V mnoha případech jde o sezónní zboží, dostupné na českém trhu pouze několik měsíců v roce. Bezpeckové melouny Bouquet bude možné zakoupit v červnu a v červenci ve vybraných supermarketech a u maloprodejců.
Společnost Anecoop se rozhodla zvolit na základě loňské úspěšné spolupráce při kampani na ovoce kaki Persimon Bouquet opět agenturu PR inkubátor.
– red –