Stále více skloňovaný termín „fashion“ se objevuje také v elektronickém prostředí. Jedná se o provedení webových stránek módních značek tak, aby byla zdůrazněna image a co nejlépe prezentována oděvní kolekce. Tímto směrem se vydala i česká prémiová oděvní značka BUSHMAN.
K novodobému „fashion“ trendu webových prezentací se postupně přiklání většina módních značek. Příkladem povedené proměny, jsou zcela nové stránky oděvní firmy BUSHMAN. BUSHMAN představuje svou image v moderní reprezentativní podobě. Zákazník, vedle zavedené sítě značkových prodejen, může nyní nakoupit i on-line, prostřednictvím nově spuštěného e-shopu. Stránky jsou dynamické, uživatelsky přátelské a přirozeně intuitivní. „Design a technické řešení stránek bylo navrženo tak, aby odpovídalo světovým trendům a především, aby co nejlépe vyjadřovalo osobitý styl značky,“ dodává Ing. Simona Šťástková, marketingová specialistka BUSHMAN.
– red –