PR služby pro Českou bankovní asociaci (ČBA) zabezpečuje agentura Weber Shandwick. Po úspěšném výběrovém řízení a úvodní projektové spolupráci začátkem roku 2012 se Weber Shandwick a ČBA dohodli na stálé spolupráci.
ČBA vznikla v roce 1990 a je dobrovolným sdružením právnických osob podnikajících v oblasti peněžnictví. V současné době sdružuje 38 členů. PR bude zaměřeno jak na reputaci samotné ČBA, tak i na image bankovního sektoru.
ČBA je sedmým novým a dlouhodobým klientem Weber Shandwick od nástupu nového ředitele, Vítězslava Horáka, na podzim 2011. Agentura nedávno oznámila spolupráci s Českou spořitelnou a v oblasti financí rovněž reprezentuje dvě stěžejní profesní sdružení ACCA a Komoru certifikovaných účetních.
Vítězslav Horák, Managing Director Weber Shandwick v Praze, uvedl: “Ve Weber Shandwick vznikl velmi silný tým na finance a efekt se ukázal během několika málo měsíců. Rovněž jsme posílili FMCG a máme od října tři nové klienty. Správné investice se vyplácí za všech okolností. Těší mě, že zadavatelé to vidí stejně.”
– red –