PR agentura Focus agency s.r.o. připravila komunikační strategii pro českou poradenskou společnost Stone & belter. Navazuje tak na úspěšnou spolupráci z minulého roku.
Zatímco public relations aktivit v roce 2011 byly orientovány především na potenciální klienty společnosti, kampaň, která dnes startuje, se zaměří na nové zaměstnance, partnery a firemní klientelu.
Poradenská společnost Stone & belter je na českém trhu již od roku 2008 a specializuje se na individuální kvalifikované poradenství v oblasti financí, investic, realit i daní. V roce 2012 rozšíří stávající portfolio svých služeb i o oblast správy firemních financí.
Výkonný ředitel společnosti Stone & belter Ing. Mojmír Urbánek se k začínající kampani vyjádřil následovně: „S Focus agency jsme navázali spolupráci v červenci roku 2011 jako vůbec s první PR agenturou, která se bude soustavně starat o naši komunikaci s veřejností. První kampaň přinesla skvělé výsledky a její efekt jsem mohl pozorovat i sám na svých spolupracovnících a obchodních partnerech. Mnoho nových klientů nás oslovilo díky zmínkám v médiích. Víme, co od sebe můžeme navzájem očekávat, a proto věřím, že naše spolupráci přinese další plody.“
Co by měla začínající kampaň obsahovat? O malou ochutnávku jsme poprosili projektovou manažerku Pavlu Lorencovou: „První část bude věnována oslovení potenciálních zaměstnanců společnosti. Pro ně chystáme netradiční propagační materiály, speciálně vytvořené mikrostránky i bezplatné odborné semináře. V létě si jistě všimnete průzkumu, který bude součástí zaměření se na firemní klientelu.“
Na poli finančního poradenství je v oblasti propagace a především public relations opravdu velká konkurence. My věříme, že spojení kvalitního partnera v oblasti komunikace a odborníka na komplexní poradenství, může přestát nejednu ochromující palbu.
– red –