26. a 27. dubna proběhla dvoudenní soutěž mladých marketérů, kterou vyhrál tým s názvem Marketing Experts složený z pěti studentů Vysoké školy ekonomické v Praze: Terezy Trávníčkové, Karolíny Kubátové, Lucie Pazderské, Nikoly Radašové a Michala Kadiláka. Unikátním projektem „Marketing Talents of the Year“ vyvrcholila celoroční spolupráce katedry marketingu FPH na VŠE v Praze a společnosti Kraft Foods.
Do soutěže se přihlásilo 8 studentských týmů, jejichž členové dostali jedinečnou příležitost prohloubit své teoretické znalosti získané při studiu a vyzkoušet si prostřednictvím softwaru StartX/Markops marketing v praxi. Tento program pro simulaci marketingové reality používají nejlepší světové ekonomické univerzity a studenti měli předvést, jak jsou schopni se vypořádat se všemi nástrahami skutečného byznysu.
Celá akce probíhala dva dny, během nichž se hodnotilo, jak si který tým poradil s programem StratX/Markops, jak spolu jednotliví členové týmu spolupracovali a jak dokázali společně odprezentovat své výsledky. Studenti během projektu pracovali nejen se simulačním programem, ale v rámci workshopů se seznámili také s pracovním prostředím a s prací nejrůznějších oddělení společnosti Kraft Foods, na jejíž půdě se celá akce uskutečnila. Na závěr proběhlo slavnostní vyhodnocení a předání certifikátů těm nejlepším.
Vítězný tým studentů při své prezentaci. „Projekt byl perfektně připraven a já jsem moc ráda, že se našemu týmu podařilo uspět v tak silné konkurenci. Účast v soutěži pro mne byla velkým přínosem, neboť ve škole jde hlavně o teorii a zde jsem měla možnost nahlédnout do skutečné praxe. Pozitivně hodnotím také to, že získaný certifikát za vítězství pro mne bude výhodou při hledání práce po ukončení studia,“ říká členka vítězného týmu Tereza Trávníčková. Kraft Foods s Vysokou školou ekonomickou v Praze spolupracuje již několik let a pro letošní rok se stal dokonce hlavním partnerem katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské. „Partnerství s Kraft Foods pomáhá našim studentům prohloubit jejich praktické znalosti a lépe je tak připravit do skutečného byznysu,“ říká ke spolupráci Miroslav Karlíček, vedoucí katedry marketingu FPH na VŠE v Praze. „Díky propojení s praxí jako je tomu v Marketing Talents of the Year jsme schopni nabídnout našim nejlepším studentům elitní vzdělání srovnatelné s prestižními evropskými univerzitami,“ dodává Karlíček.
Kraft Foods je jeden z nejžádanějších zaměstnavatelů nejen u absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze. Každoročně se do trainee programů hlásí desítky mladých absolventů nebo studentů posledních ročníků.
– red –