Na čtyřnásobek v dubnu vyšplhal počet SMS zpráv, které odeslaly firmy prostřednictvím agentury Crazy Tomato.
„Celkem jsme odeslali 3,15 milionu zpráv, což je meziročně čtyřikrát více,“ potvrzuje obchodní a marketingový ředitel Jiří Szántó.
O rekord se postaral nový systém, který agentura pro odesílání textových zpráv nasadila. „Díky modernější platformě jsme byli schopní odeslat téměř milión SMS během dvanácti hodin,“ vyzdvihuje přednosti nového systému šéf firmy Pavel Mikulka. I díky tomu agentura v poslední době vyhrála výběrová řízení u několika významných klientů, například Avon Cosmetics ČR.
Crazy Tomato v dubnu také zpracovalo téměř 155 tisíc soutěžních SMS. V současnosti agentura zajišťuje například soutěž pro Penny Market k patnácti letům fungování řetězce na českém trhu, zvířátkovou soutěž pro Billu nebo kampaň restaurací McDonald’s k fotbalovému šampionátu EURO 2012.
– red –