Slevový agregátor Slevín.cz začátkem května přichází s nabídkou nejlevnějších letních dovolených pro letošní rok. Je založena na široké nabídce slev na tuzemské i zahraniční zájezdy s cenou levnější, než nabídky last minute většiny cestovních kanceláří.
Slevín.cz připravuje rovněž mediální kampaň na podporu nabídky letních zájezdů. Ta je naplánována na celý květen a její online část poběží až do poloviny června. Hlavním bodem je myšlenka, že letos jsou zájezdy tak levné, že je kupují úplně všichni a hromadně opouštějí Českou republiku. To evokuje kreativní zpracování opuštěného a zanedbaného Václavské náměstí bez lidí, aut a života, jemuž dominuje důležité upozornění – POSLEDNÍ (kdo opustí ČR) ZHASÍNÁ!
Slevín.cz má díky novému designu velmi přehledně a systematicky zpracované kategorie slev a filtry vyhledávání. V kategorii pobyty a cestování se nachází přes 600 zájezdů rozdělených do podkategorií na tuzemské destinace a země v zahraničí. V nabídce jsou kromě klasických poznávacích zájezdů a romantických víkendů pro dva i plnohodnotné all inclusive pobyty u moře pro celou rodinu.
Kampaň zpracovaná agenturou Nýdrle využije CLV v pražském metru, LCD a LED bannerů v nákupních centrech a na autobusových nádražích po celé České republice. Mimo outdoor je naplánována i facebooková komunikace a reklamní spoty na předních českých rádiích. Dále bude probíhat komunikace v online. Marketingové náklady na média a kreativu této nápadité kampaně jsou přibližně 5,5 milionů korun.
– red –