Již za měsíc se zraky milionů fotbalových fanoušků z celého světa upnou k Polsku a Ukrajině. 8. června zde odstartuje největší sportovní událost posledních dvou let: evropský šampionát ve fotbale UEFA EURO 2012. Šestnáct kvalifikovaných týmů zde svede závěrečné boje o titul mistra Evropy a vítěz pozvedne pohár nad hlavu 1.
Kampaň „let’s get CRAZY“ společnosti Coca-Cola startuje v České republice začátkem května. „Naším cílem je probudit v lidech tu pravou fotbalovou horečku a pořádně je rozpálit před nastávajícím evropským šampionátem. Proto dostanou v naší reklamní kampani velký prostor i sami fanoušci, pro něž je připravena interaktivní digitální platforma odehrávající se na webu, Facebooku i prostřednictvím mobilních aplikací. Spotřebitelé se zde budou moci bavit fotbalem a zároveň vyhrát řadu atraktivních fotbalových cen,“ láká fotbalové nadšence Daniela Paličková, PR manažerka firmy Coca-Cola.
Fotbalová kampaň je zábavným a aktivním rozšířením konceptu „Open Happiness“ (Radost otevřít). Odstartuje televizní reklamou s názvem „Transformations“ (Proměny), jež vykresluje radost z fotbalu a fotbalovou proměnu. Proměna postihuje fotbalové fanoušky při fandění svému týmu, ať již sledují zápas na stadionu nebo s přáteli u televize, a zachycuje jejich zápal a pozitivní emoce.
V televizním spotu také zazní na zakázku vyrobená nahrávka „let’s get CRAZY“ z dílny populární hudební skupiny s ukrajinskými kořeny Gogol Bordello, která se současně proslaví jako hymna společnosti Coca-Cola při UEFA EURO 2012. Fanoušci si budou moci tuto chytlavou píseň stáhnout na stránkách www.coca-cola.cz
Se spojením Coca-Cola a fotbalová horečka se čeští fanoušci setkají nejen v televizi a na internetu, ale také přímo v místech prodeje a během speciálních promo akcí. V rámci kampaně „let‘s get CRAZY“ představuje Coca-Cola svým spotřebitelům speciální edici půllitrových lahví Coca-Cola, jejichž obaly zdobí věhlasní medailisté české fotbalové historie: Antonín Panenka, Miroslav Kadlec, Ladislav Vízek, Pavel Srníček, Jan Koller a Karel Poborský. Spotřebitelé se mohou také těšit na řadu doprovodných akcí, díky nimž budou moci vyhrát atraktivní ceny, včetně zájezdu na samotné UEFA EURO 2012
. Kampaň „let‘s get CRAZY“, která probíhá na více než 70 trzích celého světa, je založena na dlouhodobém a tradičním spojení Coca-Coly a sportu. Již od roku 1928 je Coca-Cola úzce spjata s jednou z největších sportovních událostí, Olympijskými hrami, jejichž oficiálním partnerem je i letos v Londýně. Doprovází hokejisty během světových mistrovství a v neposlední řadě podporuje právě nejrozšířenější kolektivní sport světa – fotbal. A to od regionální úrovně až po špičkové týmy na úrovni mezinárodní.
– red –