Generali startuje rozsáhlou kampaň na podporu povinného ručení. Jejím cílem je představení povinného ručení, které reflektuje individualitu každého motoristy. Maximálně zvýhodňuje všechny zkušené řidiče jezdící ohleduplně a bez nehod. Ti pak mohou ve výsledku ušetřit až 80% oproti základním tarifním sazbám.
Dalším komunikačním cílem je podpora vnímání Generali jako pojišťovny, která svým klientům poskytuje péči nad rámec běžných standardů. „V Generali chápeme klienta jako osobnost se specifickými požadavky, nikoliv jako pouhé číslo v databázi. Na základě pečlivé analýzy individuálních potřeb pak svým klientům nabízíme konkrétní řešení,“ říká Renata Werliková, manažerka marketingové komunikace pojišťovny Generali.
Do komunikačního konceptu jsou zahrnuty všechny efektivní mediatypy – outdoor, indoor, print i online komunikace, které budou následně rozšířeny o PR aktivity. „Našim stávajícím i potenciálním klientům se snažíme být neustále nablízku, a tak se s kampaní na povinné ručení mohou setkat na frekventovaných místech. Například na mostech dálnic a rychlostních komunikací nebo v blízkosti nákupních center větších měst,“ upřesňuje Renata Werliková. V rámci kampaně budou využity kvalitní velkoformáty včetně double bigboardů, billboardů, hypercube, backlightů či LED obrazovek. V mediálním mixu nechybí ani tištěná inzerce v denících a magazínech.
„Pojišťovna Generali si rovněž uvědomuje vysoký potenciál online médií, a tak bude mít důležité slovo také kampaň na internetu i interaktivita v podobě zapojení sociálních sítí,“ doplňuje Renata Werliková.
Na kampani spolupracovala Generali s mediální agenturou OMD. Kreativní stránku měla na starosti reklamní agentura Dorland.
– red –