Reklama

Strach a Kotek pro kečupy Otma Gurmán

Společnost Hamé brzy představí novou tvář kečupů Otma Gurmán. O projekt se stará reklamní agentura Comtech, která k realizaci dvou televizních příběhů přizvala netradiční dvojici tvůrců – zkušeného filmového a reklamního režiséra Jiřího Stracha a novou režisérskou naději Vojtu Kotka.

Oba dva pánové se projektu chopili s vervou sobě vlastní a vzniklo nekonvenční a lehce provokativní dílo, ve kterém exceluje talentovaná herečka Ivana Korolová. Tato nadějná herečka dodává celému spotu svěžest a mladost. Za kamerou seděl filmový estét Milan Chadima a celé dílo je doprovázeno hudbou skladatele a hudebníka Ondřeje Brzobohatého. Produkčním domem je Frame100re. Kečup Otma je skutečný gurmán a s mladým publikem si bude určitě rozumět. Ostatně v květnu uvidíte, že je „fakt hustý“ a fakt dobrý.

TV kampaň v České republice je spuštěna od 1.5.2012, na Slovensku od 2.5.2012. Tato kampaň bude dále podpořena i na webových stránkách www.hame.cz, www.hame.sk, v tiskové inzerci, prostřednictvím propagačních letáčků na probíhajících ochutnávkách kečupů a omáček Otma Gurmán ve vybraných hypermarkech (Tesco, Billa, Globus, Ahold) a na facebooku OTMA a Hamé.

Mediální prostor pro tuto kampaň zajišťuje společnost Médea.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!