Ačkoliv v jiných zemích je kategorie kojeneckých vod již poměrně etablovaná, čísla za tuzemský trh napovídají, že v Česku skýtá pro výrobce nealko nápojů velký potenciál. Proto Kofola právě nyní uvádí na trh pod hlavičkou pramenité vody Rajec strategickou novinku pro rok 2012 – Kojeneckou vodu Rajec. Při této příležitosti bude spuštěn další z řady unikátních TV spotů, na kterém tentokrát spolupracoval londýnský filmový štáb a hlavní roli si v něm zahrála vlčí rodinka.
Kojenecká voda Rajec je prvním produktem Kofoly pro děti do 3 let a nastávající maminky. K otevření dalšího strategického segmentu říká marketingový ředitel Kofoly Jiří Vlasák: „V segmentu neochucených vod jsou kojenecké vody v Česku zastoupeny pouhými 2,4 %. Oproti tomu třeba na Slovensku je to 7,2 %, tedy třikrát tolik (zdroj dat: AC Nielsen). Přitom čím dál více českých spotřebitelů si uvědomuje, že investice do kvalitních nápojů je investicí do vlastního zdraví. A u dětí to platí dvojnásob. Proto vidíme v této kategorii příležitost pro silný růst.“
Mezi benefity, kterými chce Kojenecká voda Rajec oslovit své zákazníky, patří především původ z netknuté přírody Rajecké doliny, výborná chuť a splnění těch nejpřísnějších kritérií. K tomu Jiří Vlasák dodává: „Museli jsme investovat do několika opatření, jako je například speciální výrobní linka, nepřetržitá online kontrola dusičnanů, speciální paletová fóliem proti průniku světla nebo dobrovolná karanténa, abychom mohli garantovat hodnoty, které má mít kojenecká voda, a zároveň mohli zajistit vysokou péči těm, kteří to potřebují nejvíce – kojencům. Věříme, že taková investice dává v dnešní době smysl a spotřebitelé ji ocení.“
Novinka je od března podpořena prostřednictvím PR kampaně a POS materiálů. V dubnu startuje na její podporu také printová kampaň a na obrazovkách se objeví originální televizní spot z dílny agentury Leagas Delaney. Nový spot byl připraven ve spolupráci s londýnským filmovým štábem, který natáčí přírodovědné dokumenty pro National Geographic a BBC. Hlavní roli si v něm zahraje vlčí rodinka, která nám všem ukáže, jak vypadá okolní svět jejich pohledem. Spot je totiž natáčen speciální technikou, při které jsou kamery připevněny přímo na tělech vlků. Tento unikátní televizní spot poběží od 23. 4. na stanicích Nova, Prima, Barrandov, National Geographic a Minimax.
– red –