Agentura Phomedia, známá zejména svými inovativními aktivitami v oblasti mobilního marketingu, se vzhledem ke svému tříletému působení v oblasti sociálních médií a dalšímu rozvoji rozhodla kompletně obměnit svou značku i jméno. Tým okolo majitele agentury Lukáše Kořínka, který má za sebou úspěšné kampaně pro značky Jameson, Telefonica O2 Slovensko nebo Škoda Auto, si nově říká Bubble a razí inovativní přístup ke správě sociálních sítí.
Svým klientům nabízí pomoc nejen se strategií působení v sociálních médiích, ale i s aplikacemi, hrami, viralitou a propagací. Na svém webu bude pravidelně zveřejňovat své know how prostřednictvím case studies, blogu nebo aktuálního zpravodajství z agentury.
“Nejsme na trhu úplně novou agenturou, máme již poměrně široké portfolio klientů a rozhodli jsme se proto opustit koncept práce na doporučení a ukázat světu pro koho a na čem pracujeme,” říká Lukáš Kořínek, majitel agentury. “Součástí tohoto přístupu bude i maximální otevřenost. Pravidelně budeme na našem webu www.followbubble.cz sdílet své know how, publikovat case studies a upozorňovat na zajímavé zahraniční projekty a informace,” dodává.
Kořínek agenturu zakládal ve svých 18 letech. Nyní má agentura šest vlastních pracovníků a síť více než 40 pravidelných externích spolupracovníků. Bubble dodává expertízu na poli sociálních médií například značkám Jameson, Škoda Auto nebo například Starobrno.
– red –