Novou soutěž Narozeninový kalendář spouští pro své zákazníky jeden z nejznámějších slevových serverů v Česku Vykupto.cz, v rámci které rozdá dárky a kredit svým zákazníkům v celkové hodnotě 100.000 Kč. Kampaň zahrnuje on-line, tištěná média či outdoor. Všechny tyto aktivity realizuje Vykupto.cz při příležitosti oslav svého dvouletého výročí.
Narozeninový kalendář nabízí pro každý den od 12. dubna (12. dubna 2010 bylo Vykupto.cz založeno) do 1. května jedno výherní políčko. Vítězí návštěvník, který nejpřesněji odhadne, kolikrát bude políčko daný den otevřeno. Výhrami bude atraktivní elektronika a zboží, které je na Vykupto.cz v oblibě. Každý den bude oceněno i devatenáct dalších nejbližších odhadů. Jejich autoři získají kredit 100 Kč pro nákup na Vykupto.cz. Všichni odhadující budou také zařazeni do hry o hlavní cenu, kterou je stylový iPad třetí generace. V rámci Narozeninového kalendáře tak na návštěvníky Vykupto.cz čeká celkem 401 výher za 100.000 Kč.
Kromě Narozeninového kalendáře spouští Vykupto.cz také novou reklamní kampaň. Její koncept je založený na reálné osobě zákaznice, která na Vykupto.cz pravidelně nakupuje a díky tomu již ušetřila více než dvacet tisíc korun. Kampaň bude komunikována na billboardech, ve vybraných titulech v tisku a na on-line serverech. Podpořena bude na nosičích v MHD, plakáty a letáky. Reklamní kampaň bude zahájena 16. dubna a poběží celé jaro.
„Primárně budeme realizovat kampaň v Praze a Brně. Chceme v ní zdůraznit, že nabízíme reálné slevy a servis s důrazem na kvalitu. Slibujeme si od ní upevnění pozice druhého největšího serveru na trhu, rozšíření povědomí a nové zákazníky,“ řekl Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz.
– red –