Novou vizuální identitu představila 1. dubna společnost HEINEKEN Česká republika, do které patří pivovary Starobrno, Krušovice a Velké Březno. Vně společnosti se změna markantně odrazila například na podobě nových webových stránek www.heinekenceskarepublika.cz, které prošly komplexní úpravou a přizpůsobily se aktuálním požadavkům dnešní doby. Firma dále používá nové logo.
Změny designu současně zaznamenaly i interní časopis HEINEKENU s názvem Pěna dní, vydávaný třikrát ročně, a intranet HeiPORT. Pro styk s klienty HEINEKEN používá nové hlavičkové papíry, vizitky, elektronické podpisy atd.
Změna vizuální identity si vyžádala několikaměsíční přípravy. Nahradila předchozí vizuální identitu „Horizon“, globálně používanou deset let. Ta zdůrazňovala individualitu každé dceřiné společnosti a její přínos pro HEINEKEN. „Naše společnost se v současnosti podstatně liší od stavu před deseti lety. Dnes jsme větší a globálnější. Naše nové pracovní postupy, vášeň pro inovace a síla významného portfolia globálních i lokálních značek ve společnosti HEINEKEN jsou jako celek podstatně silnější, než by byly jednotlivé části. Nová vizuální identita odráží bohatou minulost, reflektuje současnost a dívá se do budoucnosti společnosti HEINEKEN,“ přibližuje změnu vizuální identity manažer Corporate Relations Jiří Hauptmann. Dalším důvodem změny podle něj jsou jasné rozlišení značky piva Heineken a společnosti HEINEKEN jako takové. „Nová identita reprezentuje svěží styl a hodnoty značky. Její nedílnou součástí je i hvězda HEINEKEN,“ dodává Jiří Hauptmann.
Novou vizuální identitu zavádějí dceřiné společnosti HEINEKEN ve všech zemích světa.
– red –