Média

Personální portál džob.cz zahájil spolupráci s agenturou AETNA

Personální portál džob.cz, který před třemi lety představil jako první na tuzemském trhu originální koncept videovizitek, navázal oficiální marketingovou spolupráci s komunikační agenturou AETNA. Obě společnosti se dohodly na spolupráci od 1. dubna 2012. AETNA má portálu džob.cz pomoci s realizací kampaně k uvedení řady unikátních služeb pro uchazeče o práci i pro zaměstnavatele.

„Džob.cz přestál roky takzvané ekonomické krize, která postihla většinu personálních agentur. Naše návštěvnost i počet zajímavých firem v portfoliu neustále roste. Proto jsme se rozhodli znovu investovat do masivnější komunikační kampaně. Navíc se nám podařilo získat dotace z evropských fondů, díky nimž můžeme zaměstnavatelům nabídnout nalezení nového zaměstnance zcela zdarma, což představuje zásadní průlom v celém oboru recruitmentu a HR,“ říká zakladatel portálu Petr Vencálek.

Agentura AETNA bude mít na starost nejen péči o PR či kreativu a plánování komunikační kampaně, ale získá i určitou roli v oblasti poradenství a strategických vizí.

„Máme v plánu oživit videovizitky, se kterými džob.cz přišel jako první na českém trhu, redesign webu, netradiční kampaň na sociálních sítích. Ale především se budeme soustředit na představování nových služeb, které budou na českém trhu absolutně unikátní. Díky tomu se na práci pro džob.cz skutečně mimořádně těšíme,“ představuje základní obrysy spolupráce majitel agentury AETNA Pavel Doležal.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!