Reklama

Slavia pojišťovna jde do televize

Počátkem dubna 2012 spouští Slavia pojišťovna nové povinné ručení, které více zvýhodňuje dobré řidiče. Jarní motoristickou sezónu proto pojišťovna zahajuje masivní reklamní kampaní. Hlavními atributy produktu jsou cena a jednoduchost, kdy klient za výhodnou cenu získává základní pojištění, které potřebuje k provozu vozidla. To je zohledněno i ve sloganu kampaně, který zní „Extrémně levné povinné ručení“. Vizuál pak dotváří schematické ilustrace charakteristické pro Slavia pojišťovnu.

Kampaň pro Slavia pojišťovnu naplánovala agentura Filip Media, která ji navrhla jako kombinaci základních typů médií. Největší objem prostředků byl investován do televize, následuje venkovní reklama a reklama na obrazovkách v největších českých obchodních centrech. Jako první se objevila velkoformátová outdooor reklama. Motoristé se s vizuálem Slavia pojišťovny a nabídkou na „Extrémně levné povinné ručení“ budou setkávat v průběhu dubna 2012 na všech hlavních dálničních tazích.

V dubnu bude zahájena i televizní kampaň orientovaná zejména na sponzoring vybraných televizních programů v pásmech s vysokou afinitou, jako jsou Odpolední televizní noviny na TV Nova a Snídaně s Novou. Reklamní spoty se objeví na televizních stanicích TV Nova, TV Barrandov a v síti kabelových stanic AT Media. „V dubnu uvádíme na trh novou nabídku povinného ručení. Masivní reklamní podpora je proto nezbytnou součástí komunikace naší novinky. Věříme, že podobně jako v minulosti nám i letošní kampaň pomůže udržet si pozici nejrychleji rostoucí pojišťovny v segmentu autopojištění,“ říká Jan Bárta, obchodní a marketingový ředitel Slavia pojišťovny. Kampaň působí zejména na muže starší 30 let, kteří rozhodují o volbě povinného ručení a je pro ně stěžejní především cena.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!