Vodafone spustí od 2. dubna kampaň na službu Kancelář online, která kombinuje mobilní a pevné připojení k internetu se vždy aktuálním softwarem Microsoft Office 365.
Vodafone spustí od 2. dubna kampaň na službu Kancelář online, která kombinuje mobilní a pevné připojení k internetu se vždy aktuálním softwarem Microsoft Office 365. Cílem kampaně je oslovit firmy, které by rády využívaly kvalitní kancelářské programy, ale nechtějí investovat větší částky do pořizování softwaru a dokupování aktualizací. Kampaň poběží do konce května v tisku, rádiu, online médiích a outdoorových médiích.
„S novou kampaní na službu Kancelář online se chceme zaměřit na menší a středně velké společnosti. Díky tomuto produktu zákazník získá IT služby jako v „business třídě“. Nabídku proto symbolizuje postava letušky,“ říká Markéta Moreno, ředitelka pro značku, komunikaci a zákaznickou zkušenost.
ATL a BTL kampaň pro Vodafone realizovala agentura Team Red a online kampaň agentura Advertures.
Microsoft Office 365 si mohu zákazníci pořídit u Vodafonu samostatně, nebo za zvýhodněnou cenu v kombinaci s mobilním a pevným připojením k internetu.
– red –