Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování.
V knize Jak cool značky zůstávají hot lze nalézt:
- praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y,
- případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi’s,
- tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli,
- rady, jak navázat kontakt s novou generací,
- inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.