Jarní komunikační kampaň společnosti Hornbach sází na zdůraznění vjemů, které lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností. Televizní spot, který je na tuzemských stanicích nasazen od 10. března, režíroval Martin Krejčí.
„Kampaň s názvem „Nikdo to necítí jako ty“ staví do středu pozornosti vjemy, které pociťu-jeme při kutilství,“ říká Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu. „Hlavním cílem je zdůraznění toho, co cítíme, vidíme a zažíváme s tím, co vytvoříme vlastníma ru-kama,“ doplňuje Ševčíková.
Jako první se objeví spot nazvaný Festival. Ten vypráví příběh o muži, který při kutilství dosáhne absolutní dokonalosti po perfektním úderu kladivem. Tento úder se pro kutila stane intenzivní cestou skrze zcela odlišné pocitové světy.
„Novou reklamní kampaní dává společnost Hornbach opět působivou formou najevo hlubo-ce procítěné pochopení pro všechna citová rozpoložení domácích kutilů,“ říká Guido Hef-fels, vedoucí kreativního oddělení agentury Heimat.
Spot je nasazen od 10. března ve všech velkých televizních stanicích v Německu, České republice, Rakousku, Nizozemí, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází outdo-orová, tisková a online reklama spolu s komunikací v místě prodeje.
– red –