Časopis Úsměv, který společnost Ahold vydává pro své zaměstnance a jejich rodiny, vyšel v únoru ve zcela nové grafické podobě. Cílem nové tváře časopisu Úsměv je ještě více přiblížit jeho obsah hlavní cílové skupině čtenářů – zaměstnancům prodejen Albert a distribučních center společnosti Ahold.
Časopis Úsměv byl již několikrát oceněn v soutěži Zlatý středník; v roce 2009 získal hlavní cenu jako nejlepší interní časopis a zvláštní cenu za titulní stranu, v roce 2010 se umístil na druhém místě ve stejné kategorii a dostal zvláštní cenu za distribuci. Ve své redesignované podobě přinese nyní časopis Úsměv na stejném počtu stránek více rubrik, informací a fotografií. Nový design, který připravila agentura Boomerang Publishing, je moderní, pestrý, svěží a lépe dokáže přitáhnout pozornost čtenářů.
Nové rubriky jsou především o lidech, o jejich práci a koníčcích. „Také jsme změnili jazyk, kterým ke čtenářům promlouváme, nyní je méně ‚korporátní‘ a neformálnější. Chceme, aby byl čtenářům blízký a snadno pochopitelný,“ říká Radim Nejman, manažer interní komunikace společnosti Ahold, a dodává: „Na tvorbě časopisu spolupracujeme s našimi kolegy napříč celou společností. Mezi tolika zaměstnanci snadno najdeme spoustu zajímavých lidí, o kterých je radost psát.“
Společnost Ahold vydává firemní časopis Úsměv šestkrát ročně v nákladu 12 000 výtisků a od roku 2009 na jeho tvorbě spolupracuje s agenturou Boomerang Publishing. Časopis je určen pro všechny zaměstnance společnosti a je jim zasílán přímo do poštovních stránek.
– red –