V neděli 11. března vstoupila Sazka do další fázi své reklamní kampaně. V hlavní roli nových spotů se znovu představil tvář Sazky Jaromír Jágr. Po úspěšných televizních spotech, ve kterých si Jaromír zahrál na Santu nebo poslíčka s pizzou, ho diváci uvidí v dalších rolích na podporu jednotlivých her Sazky.
Spot „dort“ je zaměřený na podporu hry Euromiliony a Jaromír Jágr v něm poodhalí svoje akční a záchranářské touhy. Naopak velmi odpočinkový spot „postel“ bude propagovat oblíbenou číselnou hru Šťastných 10 a jistě osloví ty, kteří si ráno nebo během dne rádi pospí. Zároveň s těmito spoty bude přibližně do poloviny dubna stále probíhat „rozvoz pizzy“, který seznamuje veřejnost s jackpotem Sportky. Potom se nám Jaromír Jágr představí v další překvapující roli.
Všechny tři nové spoty byly, stejně jako ty předchozí, natočeny ve Philadelphii a budou vysílány na televizních stanicích TV Nova, Nova Cinema, Prima family, Prima Cool, Prima Love a TV Barrandov. Autorem kreativního konceptu je agentura PROXIMITY, produkci zajistila společnost STARLITE. Režie obou spotů se opět ujal Petr Němeček.
„Vzhledem k úspěchu předešlých spotů, který potvrzují naše současné tržby, jsme se rozhodli pokračovat v duchu sloganu „Vyhrajte a dělejte už jen to, co vás opravdu baví“. I nás velmi bavilo s Jaromírem natáčet a věřím, že je to na výsledku vidět,“ říká Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka Sazky.
Uvedené nové spoty jsou pokračováním intenzivní reklamní kampaně, kterou SAZKA sázková kancelář, a.s., zahájila 2. listopadu minulého roku.
– red –