Pivovar Samson se stal od února letošního roku novým klientem kreativní agentury Comunica. Ta má za úkol relaunchovat značku a uvést nové produkty na český trh. Klíčem komunikační strategie budou netradičně pojaté eventy, podpořené radiovými spoty, cíleným product placementem, sponzoringem v podobě animací, outdoorovou i tiskovou reklamou ve spojení s atraktivními PR tématy.
Spolupráce se značkou začala stylově, a to na největším freeski závodě v ČR O’Neill Soldiers, kde byl Samson jedním z oficiálních partnerů. Představil zde dvě novinky v podobě produktu Radler – piva s grepovou a citronovou příchutí.
Na místě nechyběly sampling girls s obrandovanými chladícími batohy, které návštěvníkům rozdávaly ochutnávky a lákaly je na večer do party stanu. Kdo přišel, mohl se zúčastnit moderovaného turnaje v beer pongu, hry zbožňované americkými vysokoškolskými studenty. V sobotu mohli návštěvníci ochutnávat specifické kombinace piva Radler v Samson Coctail Baru.
Další zábavnou aktivitou Samsona bude speciální road show po pražských a jihočeských universitách, kterou završí na konci léta velká párty a další doprovodné aktivity.
– red –