Jubilejní 10. ročník soutěže firemních periodik Zlatý středník pořádaný PR Klubem zaznamenal velký nárůst počtu přihlášených periodika a textů. Celkem bylo přihlášeno do 11 soutěžních kategorií 135 prací, což je nárůst cca o 26 % oproti roku 2011, kdy probíhal Zlatý středník 2010. Nejsilněji obsazené kategorie jsou v letošním ročníku Nejlepší interní časopis, Nejlepší B2B časopis a Nejlepší B2C časopis.
Co se skrývá za nárůstem zájmu?
„Domníváme se, že důvodů navýšení počtu přihlášek je hned několik. Kromě vlastní intenzivnější propagace soutěže je to zejména stabilizace marketingové komunikace firem, potažmo firemních komunikačních kanálů, po razantních úsporách v důsledku hospodářské krize před několika lety. Řada firem tak dostala právě v minulém roce příležitost inovovat a vylepšit svá periodika, tiskoviny a e-prezentace,“ uvádí Jana Girgašová, garantka Zlatého středníku 2011 a členka Výkonného výboru PR Klubu.
Nemalý vliv na počet přihlášek má jistě i propracovanější náborová kampaň, která letos využila nejen podporu mediálních partnerů (Marketing & Media a HRM), ale zejména prezentaci na sociálních sítích, e-mailing se speciální argumentační prezentací, bulletin PR Klubu, PR články či inzerci.
Co bude následovat
Následující týdny dostanou hlavní slovo porotci, kteří budou detailně procházet všechny přihlášky a soutěžní periodika, prezentace a texty. Koordinaci tříkolového hodnocení a dohled nad správným průběhem zajišťuje stejně jako v předchozích letech Dagmar Hladná, tajemnice PR Klubu. Slavnostní vyhlášení a předání cen proběhne 10. května 2012 v Praze v divadle Vzlet.
– red –