Koncem dubna se v Praze uskuteční konference s názvem „New Challenges in Brand Management“. Je to dosud největší mezinárodní sektání specialistů v oblasti brandingu, jejichž aktivity se týkají střední a východní Evropy. Tuto konferenci organizuje společnost marcus evans, přední mezinárodní společnost, která pořádá konference, summity a školení po celém světě. Kromě aktraktivních témat napříč odvětvími se v posledních letech zaměřujeme také na témata spojená s problematikou marketingu. Vzhledem k mezinárodnímu charakteru konference bude pracovním jazykem angličtina.
Obsahem této konference budou případové studie, které pokryjí jak regionální, tak i globální témata, týkající se nových strategií, nástrojů a technik, které rozvíjejí a udržují úspěšnost značky. Další témata zahrnutá na programu se týkají srovnávacích praktik s úspěšnými mezinárodními a regionálními značkami ale také způsoby vyhodnocování a měření hodnoty vaší značky. Konference pomůže profesionálům z oboru marketingu rozšířit jejich znalosti budování značek v regionu, umožní diskusi, výměnů názorů a osobní setkání s potencionálními partnery, zákazníky a kolegy.
Svou účast a vystoupení v rámci konference již potvrdili významné společnosti celosvětových značek jako DaimlerChrysler, Levi Strauss, T-Mobile, IKEA, Procter & Gamble, Siemens , CSOB, Prazske pivovary, ale také univerzitní experti a agentury zabývající se brandingem a výzkumem trhu.
Pro další informace prosím kontaktujte:
p. Richarda Hajduka
Tel.: + 420 255 707 214
Email: richardh@marcusevans.cz
web: www.marcusevans.cz