PR agentura Paper Life, s. r. o., Prievidza rozšiřuje od března působnost i na český trh, kde pro pražskou pobočku alternativního dodavatele plynu a elektřiny Energie2, a. s. připravuje public relations (PR) kampaň na území ČR. Dosud ke komunikaci s veřejností Energie2 úspěšně využívala renomovanou PR agenturu Paper Life, s. r. o. jen pro Slovensko. Energie2, a. s., Praha však patří na českém trhu, podle vlastních průzkumů, dlouhodobě ke třem nejlacinějším dodavatelům zemního plynu a chce tuto situaci využít k rozšíření počtu svých klientů z řad obyvatelstva, měst a obcí i firem. Proto pro ni Paper Life připravila stálou PR kampaň na území Česka, kterou Energie2 podpoří i novými marketingovými a prodejnými aktivitami v ČR, se záměrem seznámit české zákazníky s výhodami dodávek od Energie2, hlavně ve srovnání s tradičními dodavateli plynu a elektřiny. Informoval o tom ředitel Paper Life, s.r.o. Štefan Kuča.
,,PR agentura Paper Life má značnou výhodu ve srovnání s jinými PR agenturami tím, že se od nich liší způsobem práce a zaměstnáváním profesionálů, kteří předtím působili v ČTK, ekonomických periodikách (Trend), nebo jako mluvčí. Proto se vyznají v odborné problematice a zhotovují tiskové zprávy masmédiím ,,na míru“. Paper Life nečeká, až mu klient sdělí, co chce publikovat, ale přímo navrhuje taková témata, která zajímají novináře i veřejnost. Přínos takové činnosti, ve srovnání s náklady, je vysoce efektivní a měřitelný mediálními výstupy. Firmy a organizace jsou tak díky agentuře trvale přítomné na internetu i klasických médiích a tak významně ovlivňují veřejné mínění i trh“, řekl Š. Kuča.
Zdůraznil, že každoročně má každý z klientů zabezpečeny stovky mediálních záznamů, hlavně na internetu, ale i v novinách, televizích, tiskových agenturách a rozhlasových stanicích. PR agentura k tomu pravidelně uveřejňuje tiskové informace a organizuje tiskové konference a to i v regiónech. Zároveň pravidelně komunikuje s redakcemi a novináři, kterým je online k dispozici pro jejich otázky a připravuje jim podkladové materiály pro tematické skládačky. Proto se novináři na agenturu rádi obracejí s otázkami.
,,Český trh s PR činnostmi je diferencovanější a náročnější než slovenský, ale poskytuje také mnohem více možností. Doufáme, že zde nejen rozšíříme činnost pro stávající klienty, ale získáme i klienty nové. Rádi by jsme využili zkušenosti z poskytování PR služeb pro slovenský pivovar Steiger, který jsme úspěšně propagovali několik let. Jen málo českých pivovarů má totiž PR na úrovni jaké potřebují a jaké si tradiční české pivo zaslouží“, poznamenal Š. Kuča.
Paper Life v současnosti v SR mediálně zastupuje největšího slovenského výrobce slunečních kolektorů Thermo-solar Žiar, s. r. o, Žiar nad Hronom, nestátní Recyklačný fond SR, Zväz chemického a farmaceutického priemyslu SR, Zväz celulózovo-papierenského priemyslu SR, recyklační firmu ŽOS-EKO, s. r. o., Vrútky, fitnes koncept pro ženy Expreska, distributora zdravé výživy Norbi Update a alternativního dodávatele plynu a elektriny Energie2, a. s. Zároveň již 4 roky zabezpečuje i vybrané PR aktivity pro největší světovou potravinářskou firmu Nestlé na slovenskom trhu.
– red –