PR Klub od 1. března 2012 mění svůj vzhled, prošel rebrandingem spojeným s novými projekty a ideami jeho vedení. Přichází s novou vizuální podobou loga, webových stránek a novým bulletinem PR LIFE.
Logo pracuje jak s barevnými změnami, aby lépe vystihovalo, kdo a proč se v rámci PR Klubu sdružuje. Mělo by především odrážet dynamiku skupiny odborníků v komunikaci, sílu a prostor pro sdělení, ale odkrýt i diverzitu a individualitu jako téma PR oboru. Zároveň prezentuje silnou soudržnost, bez níž by PR Klub neměl možnost realizovat velké kroky dopředu. V neposlední řádě je dalším claimem rozvoj. Autorem loga je společnost GrowJob.
Nové webové stránky
Spolu s novým logem PR Klub představuje i nové webové stránky, které se posunuly do podoby portálu. „Kromě platformy pro odborný obsah jsme zavedli i nové funkce pro naše členy. Nyní si každý může aktualizovat svůj profesní profil, má k dispozici přehledný kalendář akcí, ale i prostor pro vlastní publikační činnost,“ uvedla Kateřina Borovanská, garantka webu. Webový portál by měl sloužit jako zdroj nových informací pro komunitu PRistů.
Bulletin přejmenován na PR LIFE
V rámci rebrandingu PR Klub představuje i novou podobou bulletinu, jehož první číslo vychází 1. 3. 2012 a nese jméno PR LIFE. Jedná se o magazín pro specialisty v komunikaci, který se věnuje aktuálním tématům, publikuje rozhovory se zajímavými osobnostmi PR, přináší recenze na nové odborné knihy a prezentuje nadcházející aktivity PR Klubu. Tento magazín je k dispozici zdarma a je rozesílán nejenom členům PR Klubu, ale i dalším zájemcům.
– red –