STORE MEDIA, která je významným hráčem na trhu v oblasti poskytování specializovaných smyslových marketingových služeb, rozšířila členskou základnu asociace POPAI CENTRAL EUROPE.
Tato společnost působí na trhu od roku 2002 a v současnosti nabízí marketingová řešení pomocí nejžádanějších médií, kterými jsou audiomarketing, digital signage, aromamarketing. Primárně se STORE MEDIA věnuje výrobě In-store rádií pro obchodní řetězce. Převážná část obchodních řetězců, jako je Tesco, Metro, Billa, Hypernova a pod. … , už dnes disponuje vlastním vysíláním bez rušivých elementů komerčních rádií. STORE MEDIA jako lídr na trhu provozování In-store rádií v ČR i SR, zastupuje exkluzivně nejvíce obchodních řetězců při prodeji reklamy v jejich In-store rádiích. Tento typ média působí přímo v místě prodeje, kterým projde týdně několik miliónů lidí, umí oslovit potenciální zákazníky za cenu, která je v některých řetězcích pod úrovní CPT 1 EUR.
Kromě toho STORE MEDIA provozuje In-store TV v Metro Cash & Carry na Slovensku. Všechna média je možné použít na komunikaci s výborným pokrytím, ale také jako regionální médium, tedy vysílání lokálního charakteru jen na vybraných prodejnách. Prostřednictvím nástrojů aromamarketingu pomáhá svým klientům v silném konkurenčním prostředí dodat své značce nejen osobitý rozměr, ale zároveň ovlivňovat emoce a chování svých zákazníků v místě prodeje.
– red –