V Nákupní galerii Myslbek byl poprvé v České republice a celé kontinentální Evropě otevřen obchod s anglickou pánskou a dámskou business módou T.M.Lewin, značky s více než stoletou tradicí a historií. Na rozloze 180 m2 nabídne českým zákazníkům výběr z více než 2 000 košil, 200 vzorů kravat, desítek obleků a manžetových knoflíčků a pestrý výběr doplňků.
Společnost T.M.Lewin se pyšní 114 let trvající tradicí a historií. Značku založil uznávaný londýnský krejčí Thomas Mayes Lewin již v roce 1898. T.M.Lewin vždy kladl důraz na precizní řemeslné zpracování, vysokou kvalitu použitých materiálů a také dobrý poměr kvality a ceny. Svůj obchod založil v ulici Jermyn Street, která je po celém světě známá jako ulice, kde se již od 17. století koncentrovali výrobci prvotřídní pánské módy a i dnes zde mají obchody nejznámější britští výrobci business oblečení.
Z Londýna do celého světa
Z původně lokálního výrobce pánských košil se za dobu své existence T.M.Lewin vypracoval na jednu z nejvyhledávanějších značek kompletního sortimentu business oblečení pro muže i ženy, který v současnosti prodává více než 3 miliony košil za rok. Od roku 2004 společnost otevírá 10–15 obchodů ročně. V současnosti má značka T.M.Lewin více než 100 vlastních obchodů po celé Velké Británii. V roce 2009 vstoupila na singapurský trh, následovala Malajsie a na začátku letošního roku začala působit v Austrálii. Obchod T.M.Lewin v pražské Nákupní galerii Myslbek v ulici Na Příkopě bude vůbec prvním obchodem značky nejen v České republice, ale v celé kontinentální Evropě. T.M.Lewin navíc plánuje otevírat v České republice a na Slovensku i další obchody.
Oblek i košile jako ušité na míru
„Díky širokému sortimentu, který každý měsíc obohatí až 60 vzorů košil, si u nás vybere opravdu úplně každý,“ říká Jiří Vlček, zástupce společnosti Inexad, která u nás a ve střední Evropě rozvoj značky T.M.Lewin zajišťuje. „Zákazníkům nabízíme dvojnásobný počet velikostí oproti standardu, proto u nás není problém sehnat oblek, který je jako šitý na míru. Ne každý má běžnou konfekční velikost, proto naši zákazníci při výběru obleku jistě ocení možnost naprosto libovolně kombinovat velikosti kalhot a sak,“ doplňuje možnosti sortimentu Jiří Vlček. Díky velice časté obnově sortimentu a důrazu na velký výběr a neopakovatelnost vzorů budou mít také zákazníci jistotu, že si zachovají svůj unikátní styl a nestane se jim, že ve stejné košili potkají například kolegu z práce.
Hodnota pro zákazníka
Společnost T.M.Lewin se snaží mít nejen kvalitní a stylové oblečení, ale být i ve svém oboru inovativní. Také proto byla první značkou na Jermyn Street, která představila tzv. multiple buy – obdoby množstevních slev při nákupu více kusů, což do té doby žádná jiná značka mezi prestižními výrobci business oblečení nenabízela. V praxi to funguje tak, že například na cenovkách u všech košil vidí zákazník dvě varianty ceny – vyšší cena se uplatní, pokud si zákazník zakoupí pouze jednu košili, nižší cena se aktivuje, pokud si koupí 3 a více jakýchkoli košil, a to včetně dámských. Zákazník tak dostává slevu na každý zakoupený kus zboží.
– red –