Největší zájem je na internetu o oblečení a doplňky, loni jej nakoupilo více než 36 % internetových uživatelů. V České republice se na tento sortiment v současné době specializuje 2 500 – 3 000 internetových obchodů. Jen na obchodním portále Aukro.cz se loni za oblečení a doplňky utratilo 405 milionů Kč. Nově proto Aukro.cz spouští Outlet.Aukro.cz, kde bude za pevné ceny nabízet značkové módní zboží se slevou 30 – 90 %. Exkluzivním dodavatelem zboží je on-line nákupní klub Fashion Days.
Podle internetového srovnávače Heureka.cz nakoupila v loňském roce na internetu oblečení, obuv nebo módní doplněk více než 36 % nakupujících. „Zboží v kategorii Móda loni nakoupilo více lidí než v kategoriích Bílá technika, Mobilní telefony nebo TV a video,“ říká Kamil Demuth z internetového srovnávače Heureka.cz.
„Na Aukru se v roce 2011 prodalo oblečení a doplňky v ceně 405 milionů korun. Mezi našimi zákazníky byl vždy velký zájem o módu za dobré ceny, proto jsme se rozhodli spustit vlastní outlet,“ říká David Vychytil, ředitel obchodního portálu Aukro.cz, a dodává: „Zákazníci mohou kupovat oblečení i doplňky světových značek jako jsou Guess, D&G, Tommy Hilfiger, Diesel, Ed Hardy, Miss Sixty a dalších se slevami až 90 %.“ V nabídce Outlet.Aukro.cz je dámské i pánské oblečení, doplňky a šperky, boty i kosmetika. Zboží do outletu bude dodávat on-line nákupní klub Fashion Days.
Spojením Aukra, které disponuje 2,5 miliony uživatelů a které představuje nejnavštěvovanější komerční stránku, s největším nákupním klubem Fashion Days vzniká významné partnerství na poli nejen české e-commerce. Aukro totiž chystá v krátké době spustit Outlet i na slovenské verzi svého portálu.
Fashion Days, dodavatel zboží, byl prvním soukromým klubem online nákupů v ČR a na Slovensku a patří mezi přední online kluby působící v šesti zemích střední a východní Evropy. Má zastoupení v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a ve Slovinsku. „Celkem je ve Fashion Days zaregistrováno více než 2 miliony členů, jen v České republice jich je přibližně 400 000,“ říká Štěpánka Vílová, country manager Fashion Days pro Českou republiku.
– red –