TELE2 s.r.o., společnost poskytující pevné bezdrátové připojení k internetu, ve spolupráci se společností Internet BillBoard s.r.o. realizuje unikátní ‚bannerovou‘ kampaň na českém internetu. Propracovaná strategie oslovení cílových skupin TELE2 spolu s použitou technologií BillBoard.cz inteligentně zaměřuje a oslovuje cílové skupiny pouze v regionálních městech, kde TELE2 působí.
Cílem kampaně TELE2 je upozornit na přechodné snížení aktivačního poplatku na zlomek běžné ceny (ze 7 000,- na 950,- Kč, tj. sleva 86 %).
Díky propracovanému geografickému cílení a členění stránek podle různých oborů se jednotlivé bannery zobrazují pouze relevantnímu okruhu uživatelů internetu a poskytují jim konkrétní a lokální nabídku. Tento personalizovaný způsob on-line marketingové komunikace tak dokáže mnohem účinněji navázat vztah s potenciálními zákazníky a nabídnout jim pro ně relevantní služby. Kontrola frekvence zobrazování bannerů navíc zajišťuje, aby bannery nebyly zobrazovány jednomu uživateli vícekrát, než je v kampani naplánováno. Tato metoda je novinkou v oblasti internetové reklamy a TELE2 spolu s Internet BillBoard jsou jejími průkopníky.
Technologie vyvinutá firmou Internet BillBoard umožňuje firmě TELE2 identifikovat a zasáhnout požadovanou cílovou skupinu až na úroveň jednotlivých marketingově zajímavých firem, kterým poskytuje aktuální, pro daný region na míru šitou nabídku. Bannery nabízející pevné vysokorychlostní a přitom cenově dostupné připojení k internetu se objevují ve všech regionálních městech, kde TELE2 nabízí své služby, tj. na území Brna, Českých Budějovic, Liberce, Plzně a nově i Hradce Králové.
Vojtěch Kos, obchodní a marketingový ředitel TELE2 ke kampani uvedl: „TELE2 hledala vhodný způsob jak v regionálních městech oznámit speciální nabídku sníženého aktivačního poplatku. Rozhodli jsme se použít novou metodu cílení internetové kampaně, na které spolupracujeme se společností Internet BillBoard. První výsledky z dosavadního průběhu ukazují, že tato strategie on-line marketingové komunikace bude velmi efektivní.“