Výběrové řízení na kreativní agenturu pro portál Slevín.cz vyhrála agentura Nydrle. Hlavní kritériem výběru bylo vytvoření kreativního návrhu pro rok 2012 a pokračování v efektivní a vtipné komunikaci portálu s aspirací na leadera na trhu agregátorů.
Do tendru bylo přizváno šest agentur: Nydrle, Loosers, Fabrika, Fast Forward, 1. pozitivní a TBWA.
„Pro agenturu Nydrle jsme se rozhodli zejména pro jejich špičkově propracovanou online část komunikace. Ta je pro slevový agregátor Slevín hlavním pilířem,“ říká Michal Menšík, šéf portálu Slevín.cz.
Slevín.cz v loňském roce představil dvě vlny velmi úspěšné kampaně od reklamní agentury JWT. Ta byla postavena na tváři „producenta“ Jiřího Pomeje, který s nadsázkou prezentoval kreativně zpracovaná hesla: „Na Slavín to nedotáhnu, ale na Slevíně jsem king“ a „Vánoce se mají pořádně oslevit!“ Těmito kampaněmi Slevín.cz obsadil nejen outdoorové plochy – Big boardy, CLV, PLV, ale vidět byl i online prostřednictvím bannerů.
– red –