WLW, lídr na trhu digitálních obchodních informací v Evropě, a nejlepší z internetových vyhledávačů, Google, pracují společně. WLW dodává Google 60.000 vyhledávacích termínů pro výrobky a služby – znamená to, že uživatelé Google mají nyní přímý přístup k souhrnným informacím o více než 410.000 firmách z WLW (www.wlw.com). Dříve nebyl Google schopen poskytovat žádné relevantní výsledky pro zhruba 40 procent z těchto dodaných vyhledávacích výrazů.
WLW od aliance očekává zvýšení kvalifikovaného provozu na svých stránkách. Už v dřívějších letech WLW uzavřela smlouvu s vedoucími vyhledávači jako jsou Lycos, AltaVista a Fireball. Z integrace s WLW mohou nyní profitovat také uživatelé Google. Díky týmové práci mezi specialisty a širokým pásmem vyhledávačů, si již uživatelé nemusí dále složitě proklikávat cestu webem, ale mohou získat všechny požadované informace na jedné adrese.
Integrováním WLW Google reaguje na požadavky ze strany uživatelů, pro které jsou vyhledávače ve zvyšující se míře využívány pro pracovní účely. Zahrnutí názvů výrobků a služeb z WLW do indexu Google zajišťuje, že uživatel obdrží pouze absolutně relevantní výsledky vyhledávání. Znamená to rozšíření vyhledávacích možností Google v sektoru B2B. V Google je nadprůměrný zájem o informace o produktech z obchodního prostředí a vyčerpávající databáze firem WLW je ideálně uzpůsobena pro vyhledávání výrobků a služeb.
Jak to vlastně funguje: Když uživatel začne s vyhledáváním v Google, v rámci kterého jsou výrobci, poskytovatelé služeb a dodavatelé zařazeni ve WLW, zobrazí se přednostní odkaz do WLW.
Novinkou je zařazení 8.000 českých a 3.000 slovenských klíčových slov z WLW do indexu Google, při jejichž použití se objeví prominentní odkaz do systému WLW. Uživatelé nejlepšího světového vyhledávače na adrese www.google.com z České republiky a Slovenska nyní jednodušeji a rychleji naleznou požadované informace z oblasti B2B.
Obě strany těží výhody z tohoto strategického partnerství: díky novému obsahu se vyhledávače stanou více kompetentními v oblasti podnikání a přes integraci s WLW se zvýší jejich rozsah. Google, který spravuje seznam 1.6 miliard webových stránek, se během své tříleté kariéry se 100 miliony vyhledávání denně vystřelil na největší světový vyhledávač. Díky svému postavení je Google využíván také nejpoužívanějším vyhledávačem v České republice, Seznamem (www.seznam.cz).