Společnost Business for Breakfast ČR (BforB) zahájila od ledna letošního roku spolupráci s komunikační agenturou BON Media. Business for Breakfast je koncept založený na neformálních snídaních podnikatelů a manažerů s cílem sdílení kontaktů, obchodních a podnikatelských příležitostí, zkušeností a na vzájemné spolupráci.
Projekt vznikl ve Velké Británii a před dvěma lety vstoupil i na český trh. „Budování vztahů, zkušeností a doporučení jsou jednou z cest, jak přispět ke zdravému rozvoji podnikání a obchodu v ČR. Systém referencí a sdílení zkušeností je stále u nás nedoceněný, a přitom šetří spoustu času a nákladů. Ostatně spolupráce s agenturou BON Media vznikla na základě kladných referencí,“ říká Kamila Zárychtová, ředitelka a zakladatelka BforB v ČR.
Oblasti spolupráce jsou v poskytování PR služeb a posílení komunikace v segmentu B2B. Cíle spolupráce jsou v šíření povědomí o projektu a jeho významu, posilování značky a také zvyšování kvalitní členské základny klubů.
„Být ve správnou chvíli na správném místě je často prvním krokem k úspěchu. Akce pod hlavičkou Business for Breakfast jsou místem, kde se dělá dobrý obchod, což můžeme potvrdit z vlastní zkušenosti,“ doplňuje Jakub Řehák, PR manažer z agentury BON Media.
– red –