On-line

Web Analytics Wednesday (22.2.), téma: A/B testování webů

Únorové setkání webových analytiků se bude zabývat A/B testování webů.

Pokud jste o A/B testování ještě neslyšeli, tak vězte, že se jedná o jednu ze základních metod vytváření a následného vyhodnocování úspěšnosti provedených změn na webové stránce. Název metody je odvozen od samotného principu testování, kdy jsou mezi sebou porovnávány dvě varianty jedné stránky. Jednotlivé varianty se označují písmeny, a proto v případě testování dvou verzí mluvíme o A/B testování.

Možná si někteří vzpomenete, že podobné téma jsme již jednou spíše teoreticky probírali. Od té doby se ledy pohnuly a i v Česku se některé firmy začaly aktivně zabývat testováním svých webů. Ty odvážnější zaměstnávají vlastní specialisty a testování u nich není jen nahodilé, ale stalo se pravidelným procesem. Na WAWu vám chceme představit testování v praxi, ukázat zajímavé příklady testů ze světa i z vlastní zkušenosti, vysvětlit hypotézy, které vyšly, nebo naopak nevyšly a proč.

Více informací a přihláška zde.

Jiří Brázda

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!