Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.
Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.
V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha, realizovaném v únoru 2003 byla opět zjišťována spontánní znalost značek automobilů. Ze všech uvedených značek si jednoznačně 1. pozici uchovává značka Škoda (92 %) před značkou Fiat (58 %) a Opel (52 %).
Na dalších 3 místech se umístily značky Renault (46 %), Peugeot (45 %) a Mercedes Benz (44 %). Následně byly jmenovány značky Audi (43 %), BMW (41 %) a Ford (40 %).