Společnost Blue Events, čelní hráč českého konferenčního trhu, vloni výrazně posílila svoji tržní pozici. Do nového roku vstupuje navzdory řadě tržních turbulencí s jasnou strategií dále inovovat, a to jak své produkty, tak i procesy.
Blue Events, čelní hráč českého konferenčního trhu, mají za sebou velmi úspěšný rok. Počet účastníků modrých“ eventů v roce dosáhl v historii firmy zatím nejvyššího čísla a obrat společnosti se meziročně zvýšil o 14%. Tato příznivá bilance je dána nejen neutuchajícím zájmem o tradiční odvětvová setkání jako jsou Retail Summit či Fórum českého stavebnictví, ale souvisí i se zavedením zcela nových eventů, zabývajících se vysoce aktuálními tématy (např. Fórum pro udržitelné podnikání a konference a workshop Leadership for Life).
Navzdory řadě tržních turbulencí vstupují Blue Events do nového roku s jasnou strategií dále inovovat, a to jak své produkty, tak i procesy. Mezi nejvýznamnější produktové inovace patří zrození akce, která si klade za cíl podpořit realizaci nejlepších nápadů jednotlivců, studentů, malých, středních i velkých firem z celé České republiky. Půjde o Festival Česká Inovace, který se bude konat 22.2.2012 v Národní technické knihovně v Praze – Dejvicích, pořádaný společně Blue Events a o.p.s. Česká inovace. Festival bude rovněž fórem, na kterém budou mít inovátoři příležitost se setkat s úspěšnými manažery, kouči a odborníky z široké škály oblastí, inovačním managementem počínaje a projektovým financováním či osobním rozvojem konče. V návaznosti na Festival bude Česká inovace o.p.s. působit během celého roku s cílem prakticky pomáhat inovátorům a pokusit se zpět navrátit dříve významnou pozici České republiky v mezinárodním žebříčku inovativních a tím pádem konkurenceschopných zemí.
Blue Events věnují značnou pozornost i inovaci svých procesů. Kromě podstatného vylepšení interního systému řízení konferenčních projektů byl spuštěn přehlednější a uživatelsky příjemnější firemní web. Webové stránky www.blueevents.eu jasně komunikují propojení na jednotlivé eventy a umožňují se rychle propojit na jejich vlastní konferenční weby. Značné zjednodušení doznala online registrace na konference a veřejně dostupné výstupy z nich (tiskové zprávy, videa i fotografie), které jsou soustředěny přehledně v „press-roomu“. Antonín Parma, General Manager Blue Events, v souvislosti se vstupem do nového roku konstatoval: „Náš tým si samozřejmě uvědomuje, že s ohledem na makroekonomickou situaci vstupujeme do velmi komplikovaného období. Naše zkušenost, a ostatně i řada expertů prezentujících na našich eventech, však hovoří jasně. I v těžkých dobách lze uspět, pokud firma inovuje a rychle reaguje na měnící se trh. Věřím, že Blue Events tuto schopnost nepochybně mají. Jsou navíc připraveny i nadále napomoci dalším firmám tím, že jim umožní čerpat informace, inspiraci i energii prostřednictvím špičkových eventů. Jednadvacátá sezóna byla naše nejlepší a jsme, pokud jde o budoucnost naši i celého trhu, optimisté!“.
– red –