Reklama

Samosebou.cz – internetová kampaň na podporu třídění odpadu

V létě roku 2011 se spustila webová kampaň na podporu tříděného odpadu – Samosebou.cz. Hlavní myšlenkou projektu je rozšířit do povědomí lidí třídit odpad.

Celý projekt běží na webových stránkách Samosebou.cz a na Facebooku pod názvem „Má to smysl, třídím odpad!“. Kampaň má šest etap s názvy „Filmové epizody“,“Hřbitov mýtů“, „Popelářská maturita“, „Casting“, „Posterize me“ a nyní odstartovala poslední šestá etapa nazvaná „Tisková konference“. Uživatelé zde mají možnost zadávat popelnicím a kontejnerům různé otázky, které je zajímají. Čekají je opravdu zajímavé odpovědi. Stránky vznikly ve spolupráci se společností Euro RSCG 4D a internetovým studiem GoodShape.

Kampaň Samosebou.cz vznikla na podporu třídění odpadu a snaží se to internetovým uživatelům do hlavy vštípit zábavným způsobem.

Celý projekt začal současným spuštěním prvních tří dílů kampaně. Jeden díl se zaměřil na odbourání mýtů o třídění odpadu formou stylizovaných krátkých filmů. Myslíte si, že stejně nikdo netřídí?, nebo že se to stejně sype na jednu hromadu? Odpovědi naleznete ve všech osmi filmových epizodách na hlavní stránce webu Samosebou.cz.

Mýty můžete doslova sestřelit také ve druhém díle nazvaném Hřbitov mýtů. Zároveň se spustil třetí díl kampaně, Popelářská maturita aneb složte přijímačky na popeláře. Jde opět o hru, jejímž cílem je na mapách měst najít co nejvíce kontejnerů na tříděný odpad. Soutěží se o čas!
Čtvrtá etapa, předvánoční soutěž, umožnila uživatelům stát se filmovým hrdinou. Stačilo nahrát vlastní video s jedním ze šesti námětů a poslat ho porotě. Ten nejlepší si zahrál v opravdové vánoční filmové epizodě. Na stránkách Castingu se můžete podívat na jednotlivá soutěžní videa. GoodShape pro tuto část kampaně zajistilo malý „YouTube“ – systém pro konverzi videí v reálném čase do jednotného formátu pro snadné přehrání na stránkách.

Projekt je samozřejmě orientovaný i na Facebook, kde na stránkách Ekokomu „Má to smysl, třídím odpad“ běží pátá část kampaně, aplikace Posterize me neboli Vytvoř si svůj filmový plakát. Jak název napovídá, můžete se pustit do návrhu vlastního filmového posteru podle zveřejněných epizod, stačí nahrát svou fotografii pomocí webcamery, vybrat foto z alba na vašem Facebook profilu nebo nahrát obrázek z disku. Pak jen označit přátelé, kteří s vámi ve filmu hrají a pustit plakát do světa. Nyní vyšel již šestý kampně, Tisková konference. Jedná se o tiskovku jak z reálného světa. Vy se ptáte, kontejnery odpovídají. Zeptejte se na cokoliv co vás zajímá ohledně tříděného odpadu.

Celou kampaň má na svědomí společnost Euro RSCG 4D, která dodala veškeré vizuály, obsah a hlavně nápad. Na GoodShape pak záviselo dát celý projekt dohromady po technické stránce. Tedy rozhýbat animace a 3D modely kostky a Televize ve flashi, propojit s Facebookem a napojit na vlastní redakční systém AnyShape CMS. Pomocí AnyShape lze spravovat veškeré bannery (promo bubliny/boxy na každé stránce), sledovat vývoj soutěží a editovat každou epizodu. Také slovník z Tiskové konference je editovatelný skrze AnyShape CMS.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!