Do médií přichází integrovaná komunikační kampaň, propagující novou Air Bank. Za přípravou zásadních prvků komunikační strategie banky však stály dva roky analýz, plánů a nápadů.
Čím jednodušší a srozumitelnější měly být veškeré prvky komunikace a uživatelského rozhraní, tím náročnější a preciznější se musela stát jejich příprava. Jedním ze zásadních pilířů se stala přesná analytika komunikačních nástrojů.
Zaměstnanci Mather Advertures a Neo@Ogilvy se za dobu příprav banky staly téměř neodmyslitelnou součástí realizačního týmu Air Bank. Mather Advertures má na svědomí velkou část integrované komunikační kampaně, Neo@Ogilvy zajišťuje nákup a plánování digitálních médií a analytiku komunikačních nástrojů.
„Vzhledem ke specifickým omezením bankovních aplikací a potřeby integrovat externí zdroje dat používáme enterprise řešení Omniture SiteCatalyst. Společně s platformou MediaMind pro správu kampaně jsme vytvořili silnou a efektivní kombinaci nástrojů, umožňující měření, vyhodnocování a optimalizaci jednotlivých komunikačních kanálů na denní bázi. To by mělo být u projektů tohoto typu samozřejmostí,“ objasňuje Jiří Malý, ředitel Neo@Ogilvy a jednatel Mather Advertures, který stál u projektu již od jeho počátků.
„Displejová reklama ve finančním sektoru se prokázala jako extrémně efektivní, s využitím nástrojů jako je automatická optimalizace vzrůstá CTR o 72% a konverzní poměr o 40%,“ uvedl Gal Trifon, managing director MediaMind. „Těší nás, že můžeme svému strategickému partnerovi Neo@Ogilvy poskytovat pokročilou datově řízenou technologii pro klíčové klienty, jako je Air Bank,“ dodává.
Mather Advertures spolu s Neo@Ogilvy pracuje na Air Bank již od prvotní vize vzniku jednoduché banky, kterou budou mít rádi její klienti. „Díky tomu, že jsme na Air Bank spolupracovali již od začátku, mohl vzniknout unikátní princip ovládání internetového bankovnictví,“ vysvětluje Simona Lišková, managing director Mather Advertures. „Stejně tak jsme vytvářeli pro internetové bankovnictví, bankomaty a online prezentaci jednotný design.“
Popsaný jednotný koncept je naplňován prostřednictvím všech nástrojů komunikace a prvků korporátní identity banky. Jedinečná spolupráce s bankou při vývoji internetového bankovnictví byla prezentována i na celosvětové konferenci Euro IA Information Architecture Summit.
– red –