Poptávkový systém AAAPOPTÁVKA.CZ vkročil do roku 2012 s novým designem stránek a intuitivním řešením nově vytvořených a vylepšených funkcí.
Po několika měsíčních přípravách programátorů, designérů a především velice úzké spolupráci s uživateli tohoto projektu je na světě AAAPOPTÁVKA.CZ v novém kabátě.
Těšit se z této novinky mohou, jak poptávající, tak dodavatelé. Ať již menší či větší podnikatel v podobě živnostníka, či zástupce větší společnosti, bude schopen díky těmto změnám mnohem efektivněji komunikovat s budoucím zákazníkem. Právě díky vylepšení a zpřehlednění tohoto webu bude cesta poptávajícího k dodavateli mnohem jednoduší. Přehlednější a cílenější je nové provedení nejen pro dlouhodobé uživatele, ale především pro uživatele nové, kteří s touto službou, vložení poptávky zdarma, teprve začínají.
I přes změnu designu zůstává podstata a princip fungování tohoto projektu beze změn. Poptávající zadá zcela zdarma, v rámci poptávkového systému, tzv. „Poptávku“, kde vyspecifikuje veškeré své požadavky na zboží či službu. Registrovaný dodavatel poté obdrží přesnou specifikaci poptávky a samozřejmě kontaktní údaje na poptávajícího (zákazníka).
S novým designem se tento proces výrazně zjednodušil pro obě zúčastněné strany. Kromě pozornosti věnované poptávajícím a intuitivnímu rozhraní pro dodavatele, byla věnována pozornost také veřejným zakázkám, které se těší velké oblibě zejména u dodavatelů.
Novinkou mezi užitečnými nástroji projektu AAAPOPTÁVKA.CZ je tzv. hodnocení dodavatelů.
„Spolu s novým designem a celkovou inovací původního projektu jsme se zaměřili na zcela novou funkci, která je cílena prioritně jako nástroj pro poptávajícího (zákazníka). Je to tzv. „hodnocení dodavatelů“. Princip je velice jednoduchý. Každý má možnost zaslat a doložit zkušenost s některým z dodavatelů, a to jak písemně, tak například i skrze fotodokumentaci. Tato hodnocení jsou v rámci našeho projektu shromažďována k náhledu ostatním zákazníkům, kteří si tak mohou ověřit spolehlivost jednotlivých dodavatelů. Hodnocení však mohou pomoci i dodavatelům samotným. Ti, kteří odvádějí kvalitní práci, tak dostávají doporučení od svých zákazníků. Právě díky těmto doporučením mohou získat více poptávek. Pro zákazníka je důležitá samozřejmě cena, ale i kvalita odvedené práce. Hodnocení tak mohou fungovat i jako nástroj propagace,“ uvádí Pavel Matoušek, jednatel společnosti AAAPOPTÁVKA.CZ, s.r.o.
Kromě možnosti „hodnocení dodavatelů“ ze strany zadavatele poptávky, nechala AAAPOPTÁVKA.CZ otevřeně zhodnotit i fungování sebe sama.
– red –