Výrobce značkového oblečení pro cestování a volný čas BUSHMAN zve všechny své zákazníky i příznivce značky k návštěvě kteréhokoli svého značkového obchodu, kde právě nyní lze nakoupit kvalitní oblečení za mimořádně příznivé ceny.
Značka respektuje své zákazníky a proto je nevystavuje vřavě „brutálních slev, totálních výprodejů nebo cenových bomb“. BUSHMAN nechce, aby si jeho zákazníci připadali po Vánocích v obchodě jako na bitevním poli.
Slevu 90% lze nabídnout pouze na obyčejný úklidový hadr, nikoli na kvalitní značkové oblečení! BUSHMAN sází na jednoduchost, vtip a nadsázku, která zákazníky osloví jednoduchým a srozumitelným způsobem. Synonymem pro oblečení bylo a bude slůvko „hadry“, ať se nám to líbí nebo ne. Novým hlavním hrdinou a symbolem reklamní kampaně se tak stává obyčejný hadr na podlahu! Jak lépe lze ilustrovat absurditu 90% slevy na oblečení než nabídnout ekvivalent s adekvátní hodnotou?
Jsou na tom renomované značky oblečení tak špatně, že musí nabízet slevy, které pro ně znamenají výrazné ztráty? Prodávají se stále ještě kvalitní výrobky, nebo se jedná vlastně o prodej slevy? Ti, kteří se chtějí zbavit zboží s 90% slevou, si musí položit otázku: „ Prodáváme stále ještě značkové oblečení nebo už jen obyčejné hadry?“. Zákazník není hlupák a ptá se naprosto stejně!
– red –