Branding

Wüstenrot – do nového roku s novým logem

Finanční skupina Wüstenrot se od ledna představí s novým upraveným logem. Za účelem sjednocení firemní identity všech svých společností vypouští z loga označení jednotlivých společností a také stříšku.

Nové univerzální logo obsahuje pouze název Wüstenrot a je provedeno v novém odstínu oranžové. Od ledna Wüstenrot také přestává používat slogan Pro váš lepší pocit.

„Jedná se o první zásadní krok v rámci přechodu na nový korporátní design společnosti Wüstenrot,“ komentuje změnu Kateřina Bílá, tisková mluvčí společnosti Wüstenrot. „Nový styl a barevnost promítneme postupně do všech materiálů Wüstenrotu a inovované logo doplníme novým sloganem.“

Podle slov Tomáše Kopečného, ředitele agentury Scholz&Friends, která zastřešuje všechny marketingové aktivity Wüstenrotu, se jedná především o použití tradiční oranžové barvy a vytvoření vlastního stylu, který napomůže větší diferenciaci značky od konkurentů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!