ICT

Značka T-Mobile zabodovala v průzkumu European Trusted Brands

Značka T-Mobile zvítězila v České republice v kategorii Mobilní operátor ve třetím ročníku průzkumu European Trusted Brands 2002 organizovaném společností Reader´s Digest. Ankety se zúčastnilo přes 27 tisíc respondentů z 18 evropských zemí, v České republice odpovědělo 1481 respondentů. Sběr dat probíhal v říjnu a listopadu loňského roku.

O tom, že zákazníci značce T-Mobile důvěřují, svědčí především skutečnost, že společnost získala v roce 2002 téměř 660 tisíc nových zákazníků, a celkově tak dosáhla 3,5 milionu zákazníků.

Značka T-Mobile výrazně uspěla také v segmentu firemních zákazníků, kde se podíl T-Mobile od února do prosince 2002 zvýšil o 2,9 procentního bodu (údaj t-Audit, AISA). Podíl T-Mobile na trhu firemních zákazníků tak vzrostl na 40,1 %. Mezi významné zákazníky se loni zařadily takové společnosti jako Skanska, a.s.; ČPP Transgas, s.p.; Gity, a.s.; ING Management Service, s.r.o.; IBM ČR, s.r.o.; Nowaco Czech Republic, s.r.o. či Ministerstvo vnitra.

Značka T-Mobile „boduje“ i v mezinárodním měřítku – skupina T-Mobile získala v říjnu 2002 prestižní ocenění World Communication Awards 2002 v kategorii Nejlepší mobilní operátor pro Evropu, Střední východ a Afriku.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!