Mezinárodní megastar a producent Tiësto se bude podílet na představení nového malého vozu ŠKODA Citigo exkluzivním videoklipem a remixem, jenž bude volně ke stažení.
Videoklip k Tiëstově nové skladbě “What Can We Do (A Deeper Love)” lze exkluzivně shlédnout na facebookové stránce společnosti ŠKODA (www.facebook.com/Skoda) od 19. prosince 2011.
Remix stejné skladby od Third Party pak bude volně ke stažení 21. prosince, rovněž z facebookové stránky ŠKODA (www.facebook.com/Skoda). Videoklip a skladba ke stažení jsou výsledkem unikátní spolupráce Tiësta a automobilky ŠKODA, která v tomto roce započala na ŠKODA World Dealer Conference v Praze. Tiësto zde odehrál úžasné vystoupení pro přibližně 5000 obchodních partnerů ŠKODA z celého světa.
Cílem partnerství společnosti ŠKODA a Tiësta je přilákat pozornost mladých zákazníků ke značce ŠKODA a k novému vozu Citigo. Prostřednictvím své sedmé modelové řady se ŠKODA poprvé představuje v rostoucím segmentu minivozů. „Prostřednictvím modelu Citigo vstupuje značka ŠKODA do segmentu, jenž je pro společnost nový a v němž chce získat nové zákazníky. Abychom tohoto cíle dosáhli, musíme hledat i nové způsoby komunikace. A právě k tomu se spolupráce s Tiëstem dokonale hodí,“ uvádí Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti ŠKODA odpovědný za prodej a marketing. „Citigo je atraktivní, svěží malý vůz splňující nejvyšší standardy kvality a bezpečnosti. Dokonale se hodí do dnešní doby a je tím pravým pro facebookovou generaci, již chceme prostřednictvím spolupráce s Tiëstem přímo oslovit,“ dodal Stackmann. Facebooková stránka společnosti ŠKODA zažívá prudký nárůst popularity, když od svého spuštění před pouhými několika týdny přilákala již 100 000 návštěvníků.
– red –