Partneři České sportovní a hudební agentury s.r.o. („CSMA“ z anglického názvu Czech Sports and Music Agency) informovali o oficiálním zahájení agenturní činnosti na českém a slovenském trhu. CSMA se bude zaměřovat na propagaci již známých ale i vycházejících hvězd ze světa sportu, hudby a zábavy. Nová agentura nabídne celou řadu služeb v oblasti propagace a budování značky včetně mediálního tréninku, poradenství v oblasti image a vyhledávání sponzorů.
Členka zakládajícího týmu nové agentury, Jo Weaver, k založení CSMA uvedla: „Myšlenku založit sportovní a hudební agenturu rozvíjím již více než dvacet let, jelikož právě to byl můj původní záměr, když jsem se rozhodla založit si vlastní marketingovou a PR firmu v roce 1990. Nakonec z tohoto záměru vznikla agentura JWA Prague. Zatímco činnost agentury JWA pokračuje dále, rozhodli jsme se konečně zúročit dlouholeté zkušenosti a kontakty v oblasti sportu a hudby a založit novou agenturu.“
Činnost agentury byla sice oficiálně zahájena až nyní, agentura je však aktivní v kuloárech již několik měsíců a podařilo se jí uzavřít spolupráci se třemi mladými hudebníky, přičemž vede další jednání o spolupráci s osobnostmi ze světa sportu. Kromě jiných aktivit se agentura CSMA stala jedním z partnerů nového projektu SkiPark Velká Chuchle, který bude brzy vybudován v areálu Dostihové dráhy Velká Chuchle v Praze 5. CSMA nabízí svým klientům odlišný styl propagace. Soustředí se především na identifikování a následný vývoj samotného jména každého klienta z marketingového hlediska s cílem vytvořit „značku“, která mu bude zajišťovat stálý příjem i potom, kdy oficiálně ukončí svou kariéru.
Jo Weaver o konceptu dále řekla:
„Koncept jsem nazvala „Princip Davida Beckhama“ – on není světová superhvězda, protože je a nebo byl nejlepší fotbalista na světě. Svou značku budoval od mladého věku. Jednou, když nebude hrát fotbal, jeho značka bude stále patřit mezi ty největší na světě. JWA pomáhá společnostem budovat jejich značku posledních dvacet let; prostřednictvím CSMA se budeme snažit najít jednoho nebo dva Beckhamy a udělat to samé.
– red –