Knihy

Kniha Princip vděčnosti v byznysu

Zefektivněte svůj byznys. Naučte se účinně komunikovat s lidmi a využívejte sociální sítě pro lepší propagaci svého podnikání.

Už jste ve firmě zkoušeli rozjet kampaň na Facebook nebo propagovat svůj výrobek pomocí jiných sociálních sítí a médií? Nevyšlo to úplně podle vašich představ? Říkáte si, že tento druh propagace není pro vás, nechce se vám s ním ztrácet čas nebo vám vaše značka nepřipadá natolik zajímavá, aby se touto cestou dala vůbec propagovat? Gary Vaynerchuk vám ve své knize ukáže, jak na to! A také na konkrétních případech vysvětlí, proč je využití sociálních médií v dnešní době pro každou firmu nezbytností.

Autor knihy Princip vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Economy), rozhodně není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své poznatky v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky principu vděčnosti.

O čem že to všechno vlastně je? Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit – nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu – je přece skvělý!“ říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To, že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra.“

Kniha vyšla v nakladatelství Zoner Press.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!