Společnost HyperMedia, přední provozovatel online médií, zahajuje provoz zbrusu nového slevového portálu. Zájemci o výhodné hromadné nákupy na internetu jej najdou na adrese HyperInzerce.cz“ TARGET=“_blank“>Slevy.HyperInzerce.cz. Firma tak posiluje svůj podíl na trhu hromadných nákupů, spolu s nově spuštěným portálem provozuje již tři slevové servery.
Portfolio slevových portálů společnosti HyperMedia nyní zahrnuje kromě nově spuštěného serveru Slevy.HyperInzerce.cz rovněž úspěšný slevový portál HyperSlevy.cz a portál KupDnes.cz, který v současné době prochází rekonstrukcí. Propojení těchto projektů umožňuje zvýšení efektivity při propagaci slevových kampaní. Slevovou akci je totiž možné prezentovat na všech třech slevových portálech, a to postupně nebo střídavě v určitých časových intervalech. Díky této mimořádné synergii osloví poskytovatel slevy širší skupinu zájemců o výhodné nákupy.
„Nově zajišťujeme provoz tří portálů zaměřených na hromadné slevy. Přitom každý cílí na mírně odlišnou skupinu uživatelů, což dává našim klientům možnost oslovit široké spektrum nakupujících. Naopak přínosem pro cílové zákazníky je širší a pestřejší nabídka slev,“ sdělil Petr Beneš, výkonný ředitel společnosti HyperMedia, která na českém internetu i v zahraničí provozuje celou řadu úspěšných webů a portálů. „Do budoucna plánujeme rozšířit portfolio o další slevové portály. Například v brzké době spustíme portály HyperKupóny.cz a HoteloveSlevy.cz,“ doplnil Beneš.
Výrazný nárůst zájmu o nákupy prostřednictvím slevových portálů očekává společnost HyperMedia v souvislosti s nadcházejícími vánočními svátky. Na Vánoce proto připravuje množství opatření, které zákazníkům usnadní nakupování. Například na serveru HyperSlevy.cz, který je třetím největším serverem pro hromadné nakupování na tuzemském trhu, je již spuštěna speciální záložka Dárky s akcemi na sváteční a dárkové zboží.
„Před vánočními svátky přirozeně významně narůstá počet nákupů uskutečněných prostřednictvím slevových serverů. Akce vhodné jako vánoční dárek, proto chceme sdružovat na jediném místě, abychom našim návštěvníkům vyšli vstříc a usnadnili jim výběr,“ uvedl Petr Beneš ze společnosti HyperMedia. „Před Vánocemi se tradičně zvyšuje poptávka po dárkových certifikátech na masáže a nejrůznější wellness služby, ale také poukázky na víkendové pobyty,“ dodal Beneš.
– red –