Reklama

OD Kotva hájí české Vánoce

OD Kotva hájí české Vánoce i tradice, a proto je součástí projektu Anti Santa.

V tomto duchu se také nese tematická vánoční kampaň, a to od výzdoby až po propagaci obchodního domu. „Chránit české tradice bude letos poprvé náš český lev, a proto nečekejte na Santu!“, uvádí základní motiv Petra Kůlová, marketingová ředitelka OD Kotva.  

Vánoční kampaň tak navazuje na novou image obchodního domu, kterou reprezentuje český dvouocasý lev v dobře padnoucím obleku. 

– red –

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!